Saturday 13 August 2011

Hati Ku Hati Mu....

Assalammualaikum.....
haiiiisssss... mungkin ini adalah terakhir untuk saya bercerita tentang diri
awak.... dan saya akan pergi dari hidup awak buat selamanya..
maafkan saya awak kerna saya buat demi kian...
saya bukan apa awak... saya tahu tahap kasih sayang awak pada saya..
saya faham dan sedar siapa saya disisi awak...
saya hanya ini yang sejenis awak.. mahukan awak mencintai saya....
saya tahu awak malu dengan saya... awak malu
bila saya wall post kat fb awak.... saya faham awaksaya ... awak nak jaga
maruah family awak... saya faham sangat... tapi tak sanggup
nak menyakit hati saya sendiri dan family awak...
biarlah saya sendirian mengharungi kehidupan saya awak....
awak hiduplah dengan cara awak...
saya dengan cara saya.... semakin hari saya dan awak semakin
menjauh... saya tak terasa hangatnya kita seperti sebelum ini... biarkan sahaja
perasaan saya... hanya saya sahaja mengetahuinya...
I LOVE YOU... I MISS YOU...
tak apa jawab dalam hati je okey.... salam awak...
jaga diri baik2 okey...
semoga awak bahagia....




No comments:

Post a Comment