Thursday 11 August 2011

Luahan Hati....




Sayang.... Bie sedih Hari Ini......
:(
Nak Sayang Sekarang Juga Boleh tak?... heee.....
apalah bie niekan?.... hahhahah...
ntahlah sayang hari ini bie sedih sangat.. tiba2 layang Fel plak...
Dalam Masa Yang Sama Bie rindu sayang tau...
Hee... Rindu nak borak ngan nak Ngadu kat sayang apa yang
berlaku hari ini pada bie.... bie penat hari ini... 
hari ini bie reka plan Bagunan 15 Tingkat... tak nak macam seronok
plak bie reka... idea bie banyak sangat hari ini....
hilang masalah bie ngan kesedihan bie.. bila buat plan ngan fikirkan
tentang sayan tau... haiss... tak sabarnya... 
nak borak ngan sayang tau... heheheheh... sayang terima kasih tau faham
keadaan kita sekarang nie.... bie suka sangat beorak ngan sayang...
bergurau ngan sayang... buat sayang merajuk...
marah sayang... heee... sweet je an kita nie sayang.... MISS YOU SAYANG...
Nak po'po' boleh?...  hahahhah... weeekkkk.....
rindu nak cakap pelat2 ngan sayang... sayang.... bie dah mula rasa 
keserasian kitalah... heee.... sayang jangan nak bangga 
sangat tau baca blog bie nie.... hahahhaha
apa pun biarlah kita mengenali isi hati masing2... sikap... perangai...
kita berdua ea... lagi pun bie nie dahlah...
panas baran de same bie macam budak2 perangainya... hahhahha...
itulah diri bie yang sebenarnya... bie nak sayang
terima bie seadanya... dan ikhlas dengan bie... tak naklah nanti
ada yang tak kena dalam hubungan kita 
nanti bila dah bersama.....
hahhahahah... insyallah kalau niat kita baik... tiada apa
yang buruk akan terjadi kan.. kan....
sayang MISS You....




Hurmmm... 
Hari ini saya penat sangat... tak tahulah kenapa ek..
haiiss.... ntahlah...
tiba2 perasaan rindu tu membuak2 kat awak....
macam mana ek sayang?... 
Rindu sangat kat awaklah... tapi awak macam tak ingat 
saya je kan... awak busy dengan kerja 
awak... awak... adakah awak menyayangi saya lagi?..
betul awak saya ada teman yang lain...
bukan nak kata apa.. saya selesa dengan dia awak...
saya suka dengan cara dia yang cuba 
nak memahami dan bersabar dengan sikap dan kelakuan saya...
awak kenapa awak dah berubah?... awak dah tak
ada hati lagi kat saya ke?... awak... tadi kita jumpa.. awak buat saya
macam kawan biasa awak je an... awak panggil saya adex..
depan kawan2 awak... awak dah ttak panggil saya 
"sayang" dan "dede" punkan... huh.. saya terasa sebenarnya walaupun
saya sentiasa nampak macam biasa.. nampak macam tiada apa 
yang berlakukan... awak... awak... kita dah tiada 
apa-apa ea?... kita kawan je ea?.. awak cakaplah apa sebenarnya
perasaan awak pada saya?... kalau awak dah tak boleh 
hidup dan teruskan dengan saya katalah...jujurlah kat saya awak..
saya tak nak awak tipu diri awak dan paksa diri awak..
saya tak sanggup awak lihat awak terpaksa.. awak tahukan saya 
bukan jenis yang memaksa.... awak... 
jagalah diri awak elok2...kalau ini adalah perjalanan terakhir saya
dan awak ye... saya sentiasa doakan yang 
terbaik untuk awak.... awak saya dah mula rasakan saya dan awak
dah tak serasi dan mula rasa tawar hati... kenapa ek?...
haiiss... sebaknya hati saya... terkilannya saya dengan sikap awak sekarang..
awak... saya sayang awak...
terima kasih awak jaga makan dan minum saya selama
kita bersama... terima kasih sentiasa mengingatkan saya tentang kehidupan
dan cita-cita saya... terima kasih sangat sudi hidup
susah dan senang dengan saya....
tak tahu dah nak cakap apa nie... Terima Kasih..... Segalanya...






No comments:

Post a Comment