Tuesday 9 August 2011

Memohon Maaf Kepada Dia


IniLah Pakaian saya hari ini...
agak smrt jugalah...
hahhaha
perasan jekan aku nie...
hahahaha... 
hari ini aku busy sangat... banyak sangat kerja
yang nak aku kena siapkan...
huh... nak tak nak aku kena siapkan juga..
kalau tak memang belambaklah kerja aku
akan datang nanti... heee..

sayang : bie minta maaf sangat ye... 
bie busy ngan minta maaf tak bagitahu yang bie busy
ngan bie buat sayang tertunggu2 nak 
wc ngan sayang bie rindu sayang tau...
L.O.V.E 




Miss YoU So Much!!

Hari Ini Saya Sangat Sibuklah....
haiisss... tiada masa nak 
on9 wc ngan awakkan sayang.....
minta maaf buat awak tertunggu...
ngan saya tak text awak pulak tu...
heee... minta maaf... saya punya hp kena bar....
macam mana saya nak text awak ea...
huhuhuhuh... minta maaf sangat...

No comments:

Post a Comment