Saturday 13 August 2011


Selamat Pagi Semua....
Today... aku bangun sangat awal... 7:30am...
hahahahahahahahahaha...
awal sangat tu... nak kemana cuti2 nie bangun
awal2.... nak date ke apa?...hahahah... huhuhuhu
tak adalah... nak date apa bendanya... dengan siapalah
aku nak date... hahahhaha... saadiah ntah
sepi kemana..... ain plak... malaslah aku nak rapat ngan
dia dah... aku sedar yang aku nie sipa...
tak mungkin aku ngan dia bersama... merasai kegembiraan
bersama... suka dan duka bersama...
adex sedarlah weehhhh.... dia tu pangkat akak je ngan ko...
dah tu dia tu jauh beza baik dari kau....
kau kena ingat tu....
biarkan kau sakit dan kecewa tapi janji kau tak
melukai hati siapa2... biarkan apa orang nak kata yang pentig...
isi hati kau yang ikhlas tu.. hanya diri kau sahaja yang
tahu... sudah2lah... tekerjarkan dia.....
dia tak akan nampak...
apa yang bermain diminda dan hati kau....
dahlah.. jangan fikirkan sangat... aku tahu adex sangat
kuat dan tabah....
:)



No comments:

Post a Comment